News and Media Holding - Inzercia

Inzercia

News and Media Holding je najväčšou slovenskou mediálnou spoločnosťou.
Do nášho portfólia patrí najširšia škála printových a online titulov.
Pod značkou News and Media Holding vychádzajú lifestylové, spoločenské, odborné, ekonomické, detské a hobby tituly.

Novinky
  • Naše tituly číta na Slovensku viac ako 1,5 milióna čitateľov, t.j. viac ako tretina obyvateľstva
  • Z toho 27% našich čitateľov využíva tlač ako hlavný zdroj pre nákup výrobkov alebo služieb
  • Dlhodobo najčítanejší týždenník na Slovensku - Plus 7 DNÍ číta týždenne viac ako 400 tisíc Slovákov
  • Dva najčítanejšie mesačníky na trhu - Zdravie a Záhradkár zasiahnu spolu takmer 600 tisíc čitateľov
  • Naše ženské tituly pravidelne oslovia viac ako 500 tisíc žien
  • Najčítanejší ženský týždenník Báječná ŽENA si prečíta takmer štvrť milióna Sloveniek, z toho 27% jednoznačne ovplyvňuje reklama pri výbere tovaru
  • Mesačník Pekné bývanie číta takmer 80 tisíc čitateľov, z toho 73% nachádza práve v ňom inšpiráciu na nákup výrobkov na zariadenie bytu/domu
  • Najčítanejší časopis o životnom štýle pre mužov BREAK ovplyvní reklama v časopise viac ako 27 tisíc pánov
  • Viac ako polovica čitateľov denníka Plus JEDEN DEŇ sú spotrebne orientovaní "konzumenti", ovplyvnení reklamou a pekným obalom
  • TREND číta 73% vysokoškolsky vzdelaných ľudí, pracujúcich prevažne na rozhodujúcich pozíciách v oblasti ekonomiky a obchodu

Kontakt

Milan VYSOPAL
Head of Print Sales
tel: 02/3215 3400
email:

Výsledky prieskumu: Národný prieskum spotreby, médií a životného štýlu

Zdroj: MML-TGI SR 2014/2015 4-1.kvartál (15.9.2014 - 29.3.2015)

Čítanosť titulov News and Media Holding

Zdroj: MML-TGI SR 2015 1.-2.kvartál (5.1.2015 - 21.6.2015)

Najčítanejšie tituly na Slovensku - čítanosť

Zdroj: MML-TGI SR 2015 1.-2.kvartál (5.1.2015 - 21.6.2015)
Cenníky - print
  • News and Media Holding - Tretí najsilnejší prevádzkovateľ na slovenskom internete
  • Do mediálnej skupiny patria portály: atlas.sk, pluska.sk, centrum.sk, trend.sk a reality.sk

Kontakt

Natália ZAJACOVÁ
Head of Digital Sales
tel: 02/3215 3143
email:

Prehľad najnavštevovanejších prevádzkovateľov internetových portálov

Zdroj: AIM Monitor, január 2015

Internetová populácia júl 2015: 3.525.354 RU
Zásah mediálnej skupiny NMH: 2.379.706 RU, vyjadrené v percentách 68%
Dokážeme zasiahnuť naprieč svojím portfóliom takmer 70% slovenskej internetovej populácie.





Vďaka širokému portfóliu dokážeme zasiahnuť rôzne cieľové skupiny v niekoľkých segmentoch

  • Spravodajský segment: aktualne.sk, pluska.sk, plus7dni.sk
  • Ekonomické spravodajstvo: trend.sk
  • Ženský segment: zena.sk, wanda.sk, glanc.sk, emma.sk
  • Mužský segment: ibreak.sk, magazin.sk, automix.sk
  • Hobby segment: izdravie.sk, izahradkar.sk, ipeknebyvanie.sk, lepsiebyvanie.sk, dobrejedlo.sk
  • Medzi ostatné kľúčové služby skupiny patrí centrum.sk so svojím freemailovým riešením, Cestovné poriadky (cp.sk) a Katalóg firiem
Cenníky - online

Špecializované printové projekty

Odvetvové ročenky TREND TOP sú komplexné a analytické prílohy s rebríčkami najväčších firiem v danom odvetví, ktoré pripravuje TREND ako jediné médium na trhu. Keďže sú unikátnym zdrojom informácií na porovnávanie ekonomickej úspešnosti firiem, ich vydanie je očakávanou udalosťou v brandži.

Cielene možno osloviť čitateľov v špecializovaných prílohách TREND Špeciál, ktoré prinášajú ucelený pohľad na vybranú oblasť v aktuálnom čase.

Prostredníctvom seriálu príloh TREND Focus predstavuje TREND svojím čitateľom konkrétnu krajinu v celej komplexnosti vzájomných obchodných vzťahov. Nielen množstvom analytických dát o zahraničnom obchode, ale aj zaujímavým obsahom. Tieto dvojjazyčné prílohy sa môžu stať cenným informačným zdrojom, s ktorým budú narábať aj inštitúcie reprezentujúce krajinu zahraničným partnerom.

Partnerstvo v rámci seriálov pomáha firmám zacieliť na špeciálne cieľové skupiny ako sú obchodníci, investori či konatelia.

Aktuálny prehľad realitných projektov na Slovensku prinášajú eXtra reality. Retailová príloha vytvára výborné možnosti na rýchly prehľad realizovaných novostavieb a porovnávanie produktov a služieb v realitnom biznise.

Jedinečná ponuka partnerstva prílohy eXtra Míľniky v podnikaní odhalí úspešné príbehy firiem a ich pôsobenie v biznise. V kombinácii s celostranovou prezentáciou firmy ponúka možnosť zaradenia príspevku konateľa, generálneho riaditeľa, alebo iného zástupcu spoločnosti zhodnotiť doterajšie pôsobenie firmy na trhu, prípadne vývoj situácie v odvetví.

Všetky špecializované projekty si môžete prelistovať tu

Špecializované online projekty

Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac sa dozviete na http://www.etrend.sk/brandcom.html.

TRENDreality.sk umožňujú umiestňovať efektívnu PPC (Pay-Per-Click) reklamu na tematicky špecializovanom obsahovom webe, ktorý má dlhodobo vyprofilovanú cieľovú skupinu bonitných návštevníkov so záujmom o trh obytných a komerčných nehnuteľností. Vašu reklamu zobrazujeme pri skutočne relevantnom obsahu a relevantnej cieľovej skupine. Viac sa dozviete na http://www.etrend.sk/realitna-ppc-inzercia.html.

Vytvorenie kľúčových slov („tagov“) pre klientov formou PR servisu na stránkach TREND.sk pomáha firmám etablovať sa v odvetví, v ktorom podnikajú (zahraničné investície, IT pre biznis, podnikateľský kompas).

Analýzy a databázy

TREND Analyses pripravuje podklady pre rebríčky týždenníka TREND a zjednodušené firemné profily na TREND.sk. Naše dáta, kompetencie a dlhoročné skúsenosti so zberom a spracovaním ekonomických informácií však umožňujú ísť omnoho hlbšie cez databázy finančných a nefinančných spoločností, informačné servisy a analýzy.

Business podujatia

Týždenník TREND pripravuje odborné konferencie, ktoré oslovujú profesionálov z jednotlivých oblastí riadenia a špecifických sektorov. Tematicky sa zameriavajú na typické oblasti riadenia ako financie, personalistika, marketing, vedenie ľudí, nákup, právo, obchod, informačné technológie alebo sa venujú témam ako komunál, zdravotníctvo, reality a development, horeca, šport, digitalizácii, či produktivite.

Taktiež vytvára priestor v rámci diskusných stretnutí TREND Business Breakfast/Brunch/Afternoon na rozanalyzovanie vybraného aktuálneho problému a sformulovanie kľúčových odporúčaní, ktoré sa prostredníctvom týždenníka TREND dostanú pred širšiu odbornú verejnosť, do pozornosti predstaviteľov štátnej správy aj všetkých našich čitateľov.

Business podujatia sa tiež zmeriavajú na vzdelávanie v rámci TREND seminárov, TREND Online Academy.

Výročné ceny týždenníka TREND

Odovzdávanie výročných cien týždenníka TREND za mimoriadne podnikateľské výsledky, oceňovanie kategórií Manažér roka, Poisťovňa roka, Banka roka, Firma roka, Hypotéka roka, Právnická firma roka.

Športovo-spoločenské podujatia

Športovo-spoločenské podujatie TREND Regata sa koná pravidelne v júni v oblasti stredného Jadranu. Priaznivcom námorného jachtingu ponúkame možnosť zúčastniť sa na atraktívnom športovo-spoločenskom podujatí, zmerať si jachtárske schopnosti so skúsenými i začínajúcimi jachtármi v posádkach firemných tímov a nadviazať kontakty so zástupcami významných slovenských i českých firiem.